Grafički dizajner i glavni Star Trek scenograf Michael Okuda pridružio se timu tvoraca MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game) igre Star Trek: Online.
Perpetual Entertainment objavilo je na Creation konvenciji u Las Vegasu prošloga vikenda pridruživanje "Star Trek legende", navodeći Okudu kao tvorca grafičkog sučelja računalnog sustava LCARS, autora i umjetnika za specijalne efekte. Više o Okudi možete saznati u našem odjelu Osoblje > Produkcija
"Sasvim je normalno da radim sa Perpetualom kao savjetnik dizajnera na Star Trek Online", izjavio je Okuda u priopćenju za novine. "Razvijaju izgled Star Treka dalje u budućnost...Uvjeren sam kako će obožavatelji Star Treka biti zadovoljni sa smjerom u kojem Perpetual vodi tu franšizu."
Vodeći dizajner Glen Dahlgren i umjetnički direktor Ken Henderson iznijeli su detalje o sjednici u Las Vegasu u Developer Blogovima na Perpetualovoj stranici, gdje Dahlgren izjavljuje "Prvo smo iznijeli ona područja koja želimo dalje razvijati u Star Treku...a zatim smo raspravljali o dizajnu igre sa vrlo zainteresiranom i inteligentnom publikom."
"Interakcija sa publikom bila je izvrsna, poglavito zbog toga jer nam je to pružilo priliku da razgovaramo s ljudima koji nisu znali ništa o toj igri", dodaje Dahlgren. "A razgovori jedan-na-jedan na neformalan način bili su vrlo zabavni." Dahlgren je također predstavio novog dizajnera sustava Erica Heimburga, koji je prije toga radio u Turbineu kao dizajner, producent i inžinjer na igri Asheron's Call 2 (op.pr. igra također MMORPG žanra).
Više informacija možete pronaći na stranicama Perpetual Entertainmenta, a proširenu verziju na engleskom jeziku na StarTrek.com. |
|
Autor : Pix |
|